CC Krem , Makyaj Temizleme Suyu , Tarak

IMG_5796.JPG

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere yapmış olduğum Gratis alışverişinden bahsetmek istiyorum. İlk olarak CC Krem ile başlayayım o zaman 🙂

IMG_5798.JPG

Eee yaz geldi sizde benim gibi yoğun fondöten kullanlardan değilseniz bence kesinlikle işinizi görür. Cildi nemlendiriyor hafif bir renk veriyor yazlık kullanım için gayet uygun kullanabileceğiniz bir fondötenimsi krem diyebilirim. Tek sıkıntısı bence güneş koruyucu içermemesi. Yaz geliyor ve mümkün mertebe güneş kremi sürmeye özen gösterin hatta abartıp çantanıza atın ve arada tazeleyin diyebilirim. Fiyat olarak 25 tl civarında diye hatılıyorum !

IMG_5799.JPG

Ben makyaj temizliğimi genelde eczane ürünleriyle çıkarmayı tercih eden biriyim bir marka ne kadar popüler olursa olsun yine kullanırken cildime zarar verir mi diye korkarak kullanıyorum. Fakat herhangi bir şekilde cildime bi zarar verdiğini görmedim şimdilik çift fazlı olmasından ötürü cildimde yağımsı bir his bırakmasından korkmuştum ama kesinlikle öyle bir şeyle karşılaşmadım. Argan yağlı olması içimi rahatlattı birde kokusuna diyecek lafım yok gerçekten çok güzel kokuyor ve tek silmede rahatlıkla makyajınızı temizleyebiliyorsunuz 🙂

IMG_5800.JPG

Sephora’da satılan TANGLE TEEZER tarakları biliyorsunuz, bana göre ondan hiçbir farkı yok saçları kabartmadan çok rahat ve kopma yapmadan gayet başarılı bir şekilde tarıyor. Benim bu tarağı tercih etmemdeki en büyük sebeplerden birisi saçlarım ince telli olduğu için yağlanmaya çok müsait ve bu saç tipinde ki kişilerin gün içinde saçlarını çok sık taramamaları gerekmektedir. Fakat bunda öyle bir sıkıntı yok ben gönül rahatlığıyla kullanıyorum sizlerede tavsiye ediyorum.

Umarım sizlerde bu ürünleri kullanıp memnun kalırsınız 🙂

Yayınlandı: life

Bir Cevap Yazın

