Sevmeden edemediklerimize

kelebeginHayatSirlari.jpg

O halde bu yazı , minnettar olduğumuz , görünce yüzümüzde güller açtıran , kalbimizde harlı ateşler yakıp , bizi üşüyüp durmaktan kurtaran o insanlara gelsin:

  • Sen varsın diye her yer her zaman çok güzel.
  • Sen bana inandığın için , ben kendime inanır oldum,
  • Sana bakmak içimi ısıtıyor
  • Siz olmasaydınız , hayat bu kadar neşeli geçmeyecekti.
  • Sen o gün bana öyle dedin ya , ben onu hiç unutmadım , hep sakladım.
  • Seni neredeyse hiç görmüyorum ama seni çok seviyorum.
  • Sen benim canımsın . Şaka yapmıyorum.
  • Siz benim en güzel anılarımsınız.
  • Sen benim ben olmamdaki en keskin dönemeçsin
  • Sen var ya , iyi ki karşıma çıktın.
  • Sen her gece dualarımdasın.
  • Senin yaptığın onca fedakarlık sonucu , başıma bunca güzel şey geldi.

Gibi gibi .. Siz daha güzellerini en sevdiklerinize söyleyin. Bu yazı bu kitaptan alınmıştır

Şimdi ise bu kadar güzel yazının arkasından bende bir şeyler eklemek istiyorum 🙂

Bu cümleler o kadar değerli cümleler ki bu cümleleri karşınızda ki insanlara söylemeden önce çok dikkat edin. Neden mi ? Onlarca insan girip çıkıyor hayatımıza gerçekten bu cümlelere değer mi söylediğimiz insan  yoksa daha çok bizi hak etmeyen insanlar için mi feda ettik bunları.Ya feda ettiklerimiz yüzünden bize gerçekten değer veren insanlara söyleyemezsek bu cümleleri içimizden gele gele konu derin çokça düşünmek gerekir ki düşünülmeye değer bir konuda bence. Düşünün.. Sevgilerle…

Bir Cevap Yazın

