2016 Yaz Oje Seçimlerim

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere yaz boyunca çok sık kullanacağımı düşündüğüm ojeleri göstermek istiyorum. Ben ısınan havaları fırsat bilip şimdiden kullanmaya başladım. Ojeleri tek tek sürüp tırnakta nasıl durduğunu kalıcılığınıda sizlerle paylaşıcam umarım sizlerde beğenirsiniz . (Ojeleri tırnağıma iki kat uyguladım.) Kullandığım oje markası Flormar uygun fiyatlı olması da artı bir puan bence:)

img_5650.jpg

 

img_5646.jpg

Evet ilk olarak daha nude bir renk olan 427 (Sandstone) numaralı ojesi rengini tam olarak çıkartamadım kahverengimsi morumsu bir renk diyebilirim ojenin kalıcılığı çok güzel tabiki ojeyi kalın sürmemek şartıyla ben sürdüğümde 5 gün boyunca tırnağımda durdu sadece kenarlardan ufak ufak rengi atmaya başlamıştı.

img_5648.jpg

En sevdiklerim arasında ilk üçe girebilir. Pearly serisini genel olarak çok sevdim ama ojeyi çıkartırken biraz fazla zorlanıyorum baktığımızda bütün simli ojelerde bu böyle malesef. Ojenin numarası ise PL451 (RichLife)

img_5649.jpg

Pearly serisinden devam edelim o zaman gümüş rengi bir oje gümüş takılarla kombinlediğinizde gerçekten ellerinizin çekiciliğine hayran kalabiliyor insanlar ve o cümle ”Ojen ne kadar güzelmiş numarası ne ? ” oluyor. Ojenin numarası PL390 (StylishSilver)

img_5645.jpg

Sanırım ojelerde simlilere takmış durumdayım ama en en favorim diyebilirim. Ojenin çıkma gibi bir durum söz konusu bile değil 10 gün boyunca tırnağınızdan çıkmayacağına emin olabilirsiniz ama kendi isteğinizle çıkartmak istediğinizde biraz zorlanabilirsiniz. İlerleyen günlerde simli ojeri kolay çıkartma gibi bir şey paylaşabilirim:) Ojenin numarası GL ( GoldenOrchid)

img_5647.jpg

Son olarak yaz rengi olan bu ojeyide sizlerle paylaşmak istedim çıkartması çok kolay olan bu ojeyi sizlerinde çok severek kullanacağınıza eminim. Ojenin numarası 432

Bir Cevap Yazın

