Nike ”Airmax” vs Adidas ”SuperStar”

cdfd560f4d8345cc10610e8f172400e8.jpgf58f592fcae3fd0b2cd80a24225ea50e.jpg

Geçen senenin modasıydı Nike airmax’ler hemen hemen herkesin ayağında görüyorduk hatta çok sayıda replika üretimide olmuştu. Tabi moda olunca almadan duramıyoruz bende aldım ama rahatlık açısından beni pek tatmin etmedi diyebilirim uzun süre New Balance kullanmış biri olarak ama ayakkabımın dış görünüşü çok hoş gelmişti ne yalan söyleyeyim bana cazip gelen tek şey o oldu hala daha giydiğimde sadece dışı cazip geliyor. Ama şimdilerde nike modasından eser yok onun yerine herkesin ayağında…

e71cb52e7ddc6f7558a16a6c9fe52884.jpg

Adidas SuperStarlar’ı görmekteyiz. Moda’nın tekerrür ettiği gerçekten çok doğru ben ilkokula gittiğim zamanda SuperStar modası vardı ve yine herkes deli gibi moda diye alıyordu o zamanlardada yine almıştım ama bilseydim saklardım. 🙂 Şimdi baktığımda bu düz modeller bana güzel gelmiyor (bir tane model hariç ona aşık oldum resmen yazının sonunda o ayakkabının resminide koyacağım.) SuperStarlar’ın desenli modelleri de sanırım Türkiye’ye henüz gelmedi yada ben denk gelmedim. Gelirse yada denk gelirse belkiiii yine alabilirim. 🙂 Yani 2016’da Nike out Adidas in oldu.

e1b83a46eb2c2863cdf8c59deabc3c3b.jpg

 

Duyanlara duymayanlara eğer bu ayakkabıya ulaşabileceğim bir yer bulursanız lütfen haber verin. Bir sonra ki moda yazımızda görüşmek üzere 🙂

Bir Cevap Yazın

