Rimel-Krem-Kolanya 

  
 Bugün sizlere 3 tane memnun kaldığım ve bir tane hiç beğenmediğim ürün hakkında biraz bilgi vermek istiyorum. 🙂 

İlk olarak ; 

 
Çantamın olmazsa olmazıdır. Kaç kutu kullandığımı sayamam bile ben mandalina kolanyasını Gratisler’den temin ediyorum başka bir yerde hiç bakmadım açıkçası içimi ferahlatıyor bence sizde kullanırsanız çantanızın olmazsa olmazı olacağına eminim:)

 
İkinci olarak ; Bu el kremini tercih ediyorum diğer el kremlerim elde yağsı bir his birakiyor bu su bazlı olduğu için asla elinizde ağırlık yapmıyor bu el kreminede en sevdiğim el kremim diyebilirim gönül rahatlığıyla 🙂

  

Bu rimelle henüz yeni tanıştım kirpiklerim maşallah çok uzun ve gür olduğu için rimel alırken hep sıkıntı yaşıyorum ama bunu ilk kullandığım günden beri çok memnun kaldım kirpiklerimi çok güzel ayırıp hacim veriyor 👍🏻

Fiyati indirimden aldım 18 TL’di

  
Gel gelelim dördüncü ürünüme malesef bundan pek övgü dolu sözlerle bahsedemicem hatta biraz eleştireceğim. Kesinlikle memnun kaldığımı söyleyemem hele ki benim için en kötü özelliği kirpiklerimi dökmeye başlamasıydı o yüzden çok çabuk vazgeçtim verilen paraya asla değen bir ürün değil 30 lira civarında almıştım ve çok çabuk kuruyor gün içinde tazeleyemiyorsun. 

Umarım yazım sizler için faydalı olmuştur sizee görüş ve önerilerinizi yorum atarak paylaşabilirsiniz 🙂 

Yayınlandı: life

Bir Cevap Yazın

