Günlük Diş Bakım Rutini

IMG_0020.JPG

Arkadaşlar, sizlere benim için çok çok önemli bir konu hakkında sizlere de fayda verme amacıyla bloga bu yazıyı yazıyorum.

Gülmek herkese elbet çok yakışır, lakin açıkcası ben beyaz dişli insanlara gülmeyi daha çok yakıştırıyorum diyebilir. Evet biliyorum,biraz yanlış bir tutumum var bu konu hakkında ama her insanında bazı şeylere zaafı vardır. Benimde zaaf noktalarımdan biri ‘beyaz,bakımlı,temiz’ dişler. Güzel dişlere sahip olmak özgürce gülmemizi sağlar. O yüzden de bence diş bakımı çok çok önemli. Tabi ki diş bakımının önemli olmasının en büyük nedeni de diş bakımı ve sağlığımız hususu. Beyaz dişlere ulaşmak için küçük çaplı araştırmalar yapan biri olarak sizlere kullandığım favori diş bakım ürünlerinden kısaca bahsetmek istedim.

1) Diş Macunu ‘Colgate Optic White’

IMG_0007.JPG

Diş macunu konusunda açıkcası çok fazla üründen memnun kalınabilinir. Çünkü bana göre asıl mesele diş macununda değil fırça seçimi ve düzgüm fırçalamada. Ama yinedebir öneri verecek olmam gerekirse Colgate Optic White diyebilirim. Düzenli kullanımda oldukça yarar görebileceğinizi düşünüyorum.

Ürün Fiyatı: 15,80 tl  ( İndirimleri yakaladığınızda çok daha uygun fiyata bulabilirsiniz)

2) Fe Diş Beyazlatıcı Pastası

IMG_0010

Aşırı dereced çay, kahve ve nadirende olsa sigara tüketen biri olduğum için dişlerimde zaman zaman lekeler oluşabiliyor. Bu durumu en minimale indirmek için haftada 2-3 kez bu ürünü kullanıyorum. Ürün diş yüzeyinde leke ve diş taşı oluşumuna engel oluyor.

Ürün Fiyatı : 7,60 tl

3) Diş İpi

IMG_0012

Sadece diş fırcalama, diş yuzeyleninin ancak beşte üçünü temizliyor. Bu nedenle, temizlenmeyen diş aralarında oluşacak bakteri plağını ve yemek artıklarını temizlemek ekstra özel bir bakım gerektirir. Diş çürükleri ve diş eti hastalıkları özellikle bu bölgelerde başladığı için hergün düzenli olarak diş ipi kullanılmalıdır.

Ürün Fiyatı: 4.90 tl

4) Listerine Advanced White

IMG_0009

Listerine Advanced White ağız bakım suyu cidden çok faydasını göreceğiniz bir ürün. Düzenli kullanımda dişlerinizin 2-3 tona kadar beyazlayacağını söyleyebilirim.

Ürün Fiyatı: 19,90 tl

5) Diş Temizleme Silgisi

IMG_0013.JPG

Olayı biraz abartmış olduğumu düşünebilirsiniz ama tam sonuç almak istiyosanız bu ürünüde kullanmanızda fayda var. Bu ürün sayesinde diş yüzeyinde oluşmuş olan lekeleri silgiyle siler gibi yaparak azaltmanız mümkün. Tabi ki bir uzmandan yardım almak kadar etkili olamaz ama evde yapabileceğiniz pratik ve kolay bir uygulama. Ayrıca diş minesinin zarar görmesine neden olmayan bir ürün.

Ürün Fiyatı: 5 tl

Umarım yazım faydalı olmuştur, nice beyaz gülüşleriniz olsun 🙂

Bir Cevap Yazın

