Saç Bakımı 🙆🏼

Sizlere yapmış olduğum Yves Rocher alışverişinden bahsedeceğim 🙂 Yukarıda resimlerini görmüş olduğunuz şampuan , şaç kremi ve banyo sırasında yapılacak olan saç maskesini anlatacağım. Hadi o zaman ilk olarak şampuandan başlayalım. 👇🏻

İlk olarak şampuandan başlıyorum. Benim şaçlarım yağlı şaç grubuna girdiği için ben bu şampuanı tercih ettim siz kendi saç tipinize uygun olanını şeçmelisiniz. Yağlı saçlara sahip olanların malesef saç dipleri çok çabuk yağlandığı için saçlarımız inceliyor ve koparak dökülmeye sebep oluyor ayrıca saçlarımızda kepeklenme çok daha fazla oluyor diğer saç tiplerine göre bu şampuan ise ısırgan otunun arındırıcı etkisiyle şaçlarımıza ihtiyacı olan etkiyi veriyor daha sağlıklı ve bakımlı saçlara kavuşmamıza yardımcı oluyor.Paraben, renklendirici ve silikon kesinlikle içermiyor. Silikon içermediği içinde saçlarımızı ağırlaştırmadan bakım yapıyor. Şimdi sıra saç kreminde👇🏻

Evet şimdi sıra saç kreminde benim bu şaç kremini seçmemde ki neden ise saçlarımın uçları işlem gördüğü için saç diplerim ne kadar yağlı saç tipi olsada saç uçlarım bir o kadar kuru. Bu krem yulafın besleyici zengin bitkisel protein kaynağı sayesinde kuru saçları derinlemesine beslerken badem yağının etkisiylede ipeksi bir görünüm kazandırıyor saçlarımız kolayca taranıyor ve gün içinde birbirine dolaşmasını engelliyor üstüne birde şaçlarımız parıl parıl parlıyor ! Şimdi sırada son olarak saç maskesi 👇🏻


Son olarak saç maskesiden bahsetmek istiyorum haftada iki kez kullanıma uygun banyo sırasında saçlarımıza sürüyoruz biraz beklettikten sonra saçlarımızı duruluyoruz ve saçlarınızda ki değişimi inanın fark ediceksiniz. Ben çok memnun kaldım umarım sizde memnun kalırsınız aşağıda bu ürünlerin fiyatlarını bulabilirsiniz ama ilk olarak saç tipinizi bilmeniz gerekiyor ve ona göre seçim yapmalısınız 🙂

Ben ürünleri %20 indirimden almıştım sizin için hem normal fiyatlarını hemde indirimli fiyatlarını yazacağım :

Şampuanın normal fiyatı 👉🏻 22,90 indirimli fiyatı 👉🏻 18,32

Saç kreminin normal fiyatı 👉🏻22,90 indirimli fiyatı 👉🏻 18,32

Saç maskesinin normal fiyatı 👉🏻27,90 indirimli fiyatı 👉🏻22,32

 

 

Bir Cevap Yazın

