Lip Balm ‘P.S’

Kızlar, bu yazımda sizlere severek kullandığım ‘LIP BALM’ larımı göstermek istiyorum. Geldik 2016’nın son kış ayının son günlerine.. Hava zaman zaman açsada, genel olarak sert bir hava var. Bende bu durumdan esinlerek sizlere dudak/lip balmı önerisi vermemin faydalı olacağını düşündüm. Çünkü bildiğiniz gibi bu tip havalarda dudaklarımızın kurumaması için nemlendirmeye ihtiyacı var.

Ben bu kış boyunca P.S Chocolate ve Vanilla Lip Balm’larını severek kullandım. Ürünler yeterli nemi sağlamakta ama açıkcası benim ürünlerde en sevdiğim nokta kokuları.. Özelliklede ‘Vanilla’ nın kokusu cidden çok hoş. Dudakta aşırı bir renk bırakmadığı için günlük kullanım içinde oldukça uygun. Hem çok çok doğal bir görüntü sağlıyor, hemde dudaklarınıza verdiği hafif renkle sizi güzelleştiriyor ve tabikii nemlenmesini sağlıyor.

 

IMG_3139

Ve 2. favorim olan P.S Chocolata Lip Balm.

IMG_3138

Çoğu arkadaşım tarafından da sorulan bu ürünlerimi sizlerle paylaşmak istedim, umarım faydalı olur 🙂

Bir Cevap Yazın

