Bu senenin modası ”Ponponlar”

Herkese yeniden merhaba modayla alakalı yazılara devam ediyoruz. Bugün ki bahsedeceğim şey ise şu sırlar herkesin çantasında görmekte olduğumuz renkli renkli ponponlar.

moda-9cm-yumuşak-tavşan-kürk-topu-kedi-anahtarlık-halkası-Keyfob-çanta-kolye-tavşan-kabarık-kürk-ponpon.jpg

Ponpon deyip geçmemek lazım aslında ünlü markalarda fiyatları dudak uçurtan fiyatlarda ama artık çokta uygun fiyatlı olanlarını bulabiliriz.Bana göre çantayı hem şirin hemde şık gösteriyor bende çantalarımda ponpon detayını severek kullanıyorum. Ponponları aynı zamanda anahtarlık olarakta kullanabiliyoruz.

Sizlere ponponların çantalarda nasıl durduğunu resimlerle de göstermek istedim umarım beğenirsiniz sizlerde çantalarınızda ponpon detayı kullanırsınız. 

 Ben benim kullandığım iki ponponu tek bir çanta üstünde sizlere gösterdim ikisiylede çok yakıştığını düşünüyorum tek tek takmak yerine ikisinide aynı anda takabilirsiniz bence bende ilk defa ikisini bir arada taktım resim çekerken gözüme güzel gözüktü sizlerinde beğeneceğini düşünüyorum 🙂 Modaya dair yazılarımız devam edecek takipte kalın.. 

Bir Cevap Yazın

