Iphone Kullanıcılarına App Önerileri

social_media_strategy

Günümüzde sosyal medya artık herkes tarafından kullanılıyor. Bunların başında gelenler ise Whatsapp , İnstagram , Youtube , Twitter eskisi kadar rövanşta olmasa da Facebook.

Şimdi ben sizlere benim en çok kullandığım App’leri önereceğim umarım beğenirsiniz.

SnapChat

louis-vuitton--Louis_Vuitton_Snapchat_PUSH_DI3

SnapChat’de herkes tarafından kullanılıyor artık ve benim gün içinde en sık kulladığım app diyebilirim bu yüzden birinci sırayı Snapchat’e verdim. Fotoğraf çekmeyi çekilmeyi çok seven biri olarak çok sık kullanıyorum diyebilirim. Tabi her şeyi yerinde kullanmak lazım benim gibi olmayın bazen arkadaş ortamımda oturup dakikalarca snap çekebiliyorum tabi bu durumda arkadaşlarımı sinirlendiriyor haklı olarak. Aman siz böyle şeyler yapmayın 🙂

Phhhoto

phhhoto1

Resim çekilmeyi çok seviyorum demişken ordan devam edelim dedim ama aslında bu app’de resim çekmiyorsun yedi saniyelik bir gif yapıyorsun ve paylaşıyorsun ben çok eğleniyorum umarım sizlere eğlenirsiniz ve beğenirsiniz. Bence fotoğraf konusunda bu kadarı yeterli diye düşünüyorum.

Voscreen

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Ben sürekli İngilizce mi geliştirmek için yabancı diziler izleyip şarkı sözlerini çevirmeye çalışıyorum malesef bunları eve gelince yapmaya fırsatım oluyor ama telefonum gün boyunca sürekli elimde ve böyle bir uygulamanın olması şahane diyebilirim. Evden okula giderken , okulda ders arasında sürekli bu app’e giriyorum. Uygulamayı anlatmak gerekirse kısa kısa videolar var isterseniz listening yapabiliyorsunuz eğer anlamazsanız İngilizce altyazı ekleyebiliyorsunuz ve altta iki tane Türkçe çeviri oluyor doğru olduğunu düşündüğünüz çeviriyi seçiyorsunuz doğruysa yeşil yanlışsa kırmızı ışık yanıyor tabi bir yandan zamanla yarıştığınızı unutmayın.

Bitaksi

bitaksi.com-.png

Her yere taksi kullanarak giden biri olarak malesef her zaman durakta taksi olmayabiliyor. Yoldan taksi çevirdiğim zaman kendimi pek güvende hissetmiyorum. Bu uygulamayı kullanmaya başladığınızda konumunuzu paylaşıp size yakın olan taksiyi çağırabiliyorsunuz. Bitaksi uygulamasında bilgiler kısmına kart bilgilerinizi girdikten sonra isterseniz nakit ödemek yerine kartlada ödeme yapabiliyorsunuz ve bir güzel özellik daha bulunduğunuz konumu seçip gitmek istediğiniz konumu yazık trafiğe göre sizi ne kadara götüreceğinide öğrenebiliyorsunuz. Ben severek kullanıyorum umarım sizlerde kullanıp memnun olursunuz.

Nebuu Lite 

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Arkadaşlarıyla çok sık görüşen biri olarak bazen konuşacak hiçbir şey bulamadığımızda kurtarıcımız oluyor diyebilirim hem eğleniyoruz hem güzel vakit geçiriyoruz kötü tarafı ise dışarda bir mekanda oynadığımızda en çok ses bizim masadan çıkıyor diyebilirim. Oyunu anlatmak gerekirse ; anlatmak istediğin kategoriyi seçiyorsun seçtikten sonra telefonunu alnına koyuyorsun karşında ki arkadaşın sana kelimeyi anlatmaya çalışıyor bilirsen telefonun ekranını aşağıya indiriyorsun. Ve oyunun sonunda hangisini bildiğin hangisini bilemediğini gösteren bir ekran çıkıyor karşına biz bu oyunu oynarken çok eğleniyoruz umarım sizde beğenirsiniz

Sworkıt

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Daha önce telefonuna Fitwell’i ve bir çok egzersiz programı indirmiş biri olarak en favorim bu diyebilirim. Güç egzersizi yoga , cardio , esneme olarak 4 bölüme ayrılıyor daha sonrasında bu bölümlerde kendi içlerinde ayrılıyor örnek vermek gerekirse güç egzersizine tıkladıktan sonra üst vücut , alt vücut , tam vücut ve bir kaç tane daha çeşitle hangi bölgene egzersiz yapmak istiyorsan ona göre bir program açıyor size ve türkçe komutlarla bu egzersizleri yapabiliyorsunuz.

Benim kendi telefonumda en favori App’lerim bunlar belki bir çoğu Android’de de vardır ama bilmediğim için bir şey diyemem ama Android kullanıcılarıda girip bir baksınlar bence umarım bunlar bana olduğu kadar sizede yardımcı olur.

Yayınlandı: life

Bir Cevap Yazın

