Müzik Önerileri

  
Açık konuşmak gerekirse dinlediğim müzikleri başkalarına önerme taraftarı değilimdir. Bunun nedeni ise beni iyi hissettiren müziği her yerde duyduğumda büyüsü kaçıyormuş gibi hissediyorum ama madem içimden böyle bir öneri yapmak geldi sizin için sınırlarımı zorlamak isterim 🙂 10 şarkı önerisi yapacağım türkçe ve ingilizce karışık !

Frazey Ford – One More Cup Of Coffee.

Biraz eskiye gitmek istediğim zamanlarda ilk aklıma bu şarkı gelir.

Lana Del Rey – Blue Jeans

Eskilerden devam edeyim dedim. Benim için özel bir anlamı olan ilk şarkı diyebilrim bu şarkı için..

Yalın – Olmasa da Olur

Aslında hayatımızda ”olmazsa olmaz” dediğimiz insanlar için gelsin bu şarkı 🙂

  


Bahadır TATLIÖZ feat Gökhan TÜRKMEN “Bedende Ruh Yokken”

Çoğu şarkı kalbimizin sesini dinlettirmeye çalışıyor olsa da bu şarkı mantığımızın daha ağır basmasını sağlıyor bence

Owl City – Vanilla Twilight

Oldies but goldies

Train – Drive By

Hep hüzünlü şarkılar önermişim hadi o zaman şimdi dans

Demet Akalın – Çalkala

Evet hep benim aklıma gelen şarkıları yazdım bu sefer çevremde ki insanların ne zaman dinlesem sen geliyorsun aklıma dedikleri bir şarkıyı sizinle paylaşmak istedim 🙂

  

Milky Chance – Stolen Dance

Dance them all

Vampire Weekend – Step

Delibal’a gittiyseniz mutlaka sizinde dikkatinizi çekmiştir bu şarkı.

Ozan Doğulu ft Gülden Mutlu & Bahadır Tatlıöz – Uzun Lafın Kısası

Yeni çıkmış olsa da , çıktığı ilk günden beri her gün mutlaka dinliyorum

Müzik Önerileri” üzerine 11 yorum

Bir Cevap Yazın

