Moda’y─▒ takip ediyoruz ­čŤŹ


Her bayan gibi bizlerde moday─▒ takip ediyoruz benim son zamanlarda modaya dair dikkatimi ├žeken ┼čey ise i┼čte bu erkek kunduras─▒ ayakkab─▒lar─▒n─▒ art─▒k bayanlar─▒n aya─č─▒nda da g├Âr├╝yoruz hemde erkeklerden farkl─▒ olarak hemen hemen her rengini fu┼čyadan bordo ya bordo’dan mat renkte olanlar─▒na kadar..


Bence ├žok ayakta da ├žok ho┼č duruyor. Ayaklar─▒m─▒z─▒ ┼č─▒k ve zarif g├Âstermekle kalmay─▒p hem g├╝nl├╝k hayatta hemde gece d─▒┼čar─▒ ├ž─▒k─▒ld─▒─č─▒nda aya─č─▒m─▒za giyebilece─čimiz tarzda olmas─▒ ayr─▒ bir avantaj sa─čl─▒yor bize. Bende de bu ┼č─▒k ayakkab─▒ modelinin iki farkl─▒ tarzda olan─▒ mevcut a┼ča─č─▒da resimlerini payla┼čaca─č─▒m ve nereden ald─▒─č─▒m─▒ ne kadara ald─▒─č─▒m─▒da yazaca─č─▒m. Umar─▒m sizlerde bu ayakkab─▒ modellerini benim gibi be─čenenlerdensinizdir ­čÖé


Ben bu ayakkab─▒y─▒ kotondan 79 liraya alm─▒┼čt─▒m yeni k─▒┼č sezonundan. Numaras─▒ 38 ilk zamanlar biraz s─▒ksada daha sonras─▒nda aya─č─▒m─▒n kal─▒b─▒n─▒ ald─▒. Ge├žti─čimiz g├╝nlerde Akasya Ac─▒bademde ki Kotonda g├Ârm├╝┼čt├╝m. Be─čendiyseniz bir bak─▒n derim.


Bu ayakkab─▒y─▒ ise internetten sipari┼č etmi┼čtim online al─▒┼čveri┼č ├ž─▒kt─▒─č─▒ndan beri art─▒k al─▒┼čveri┼č ├žok kolay ama bazen istenmeyen durumlar da ortaya ├ž─▒kabiliyor o y├╝zden her siteye g├╝venmemek ve dikkatli olmak gerekiyor. Ben ─░nstagramdan Mecrea adl─▒ sayfadan 38 numaras─▒n─▒ sipari┼č ettim tam benim aya─č─▒m─▒n kal─▒b─▒na g├Âre yap─▒lm─▒┼č diyebilirim. Rengi ger├žekten ├žok ho┼č resimde biraz parlama yapm─▒┼č olsada­čśö Bu bay─▒larak anlatt─▒─č─▒m ayakkab─▒n─▒n fiyat─▒ ise kargo dahil 70 lira.

Ben bu iki ayakkab─▒y─▒ ├žok be─čenerek ald─▒m umar─▒m sizlerde be─čenirsiniz bir daha ki moda y─▒ takip ediyoruz yaz─▒m─▒zda g├Âr├╝┼čmek ├╝zere.

Bir Cevap Yaz─▒n

