Dövmesi olanlar kulübü 🃏


Artık neredeyse her on insanın yedisinde dövme var diyebiliriz. Benimde bileğimde benim için manevi değeri olan roman rakamlarıyla yazılmış bir tarih var.


Dövme yaptırdığım pişmanlık duydum mu ? 

İlk zamanlar hayır. Şimdiye bakarsak ne yalan söyleyeyim keşke yaptırmasaydım diyebiliyorum yaptırmam için tek bir sebebim vardı ama yaptırmamam gereken yüzlerce sebep.. Birçok kez sildirmeyi düşünsemde derimde yanık izlerinin kalabileceğini söyledikleri için buna cesaret edemedim.

Ama dövme öyle bir şey ki sildirmeyi düşünmüş biri olarak hala daha yaptırmak istediğim bir sürü de dövme var diyebilirim bu nasıl bir çelişki derseniz hani her dövmecinin dediği bir laf vardır “bir tane dövme yaptırdın mı gerisi mutlaka gelir diğer dövmelerinide bana yaptırırsın artık.” Kesinlikle öyle hiç aklında yokken kendini yeni dövme şekilleri bakarken buluyorsun hastalık gibi bir şey cidden. Burda önemli olan kendini dizginlemek kesinlikle.

Peki dövme yaptırmayı tavsiye eder misin derseniz ? 

Hayır sakın yaptırmayın sonra pişman olursunuzda diyemem kesinlikle yaptırında demem. Bu da böyle bir çelişki malesef

Bir Cevap Yazın

