Kullandığım ”The Balm” Ürünleri..

IMG_2896.JPG

Balm Shelter (Fondöten) , Sexy Mama (Transparan Pudra) , Mont Balm (Far Paleti)

IMG_2900.JPG

İlk önce sizlere Balm Shelter fondöteni anlatacağım. Eğer sizde benim gibi hem fondöten süreyim hemde suratımda doğal bir görünüm olsun istiyorum diyorsanız işte aradığınız ürün diyebilirim. Benim tercih etmemdeki en büyük neden ise kesinlikle sivilce yapmaması bu fondöten ince yapıda ve asla suratta tabaka gibi durmuyor hem bb krem formunda olup hemde suratımızda ki kusurları çok güzel bir şekilde kapatmaktadır bence sizde kesinlikle tercih etmelisiniz 🙂

IMG_2899.JPG

Balm Shelter’i sürdükten sonra üstüne Sexy Mama Transparan pudrayı fondötenimi sabitlemek için kullanıyorum bunu kesinlikle normal pudra sürer gibi sürmememiz gerekiyor çünkü transparan pudra olduğu için normal pudra gibi yoğun bir renk vermiyor. Sizlere nasıl sürmeniz gerektiğini anlatayım ; Pudra fırçamıza pudradan aldıktan sonra ben göz altımı sabitlemek istediğim için göz altıma tampon hareketlerle hafifçe dokunduruyorum. Bunu tüm suratınıza aynı şekilde uygulayabiliriz.

IMG_2905.JPG

Mont Balm far paletinin içinde ki 4 renkte kış için en uygun renkler olduğunu düşünüyorum ve çok severek kullanıyorum renk pigmentleri o kadar güçlü ki far bazı sürmesek bile far gözümüzde kalıyor.

Renkleri açmak gerekirse ;

Zermatt : Çok koyu ve simli gibi duruyor olsa da , hafif ışıltılı ve göz kapağına sürüldüğünde neredeyse çoğu kayboluyor. Ben bu farı kesit bir fırçayla dipliner gibi sürmeyi tercih ediyorum.

Aspen : Mürdüm rengi diyebiliriz muazzam bir renk ve göz kapağına sürüldüğünde kış günlerine çok uygun ve çok güzel bir görünüm veriyor.

Whistler : Bu palette en sevdiğim renk diye bilirim. Pembemsi bir gri rengi var ve giydiğim her kıyafete uyuyor ve hem yazın hem kışın kullanacağım bir renk.

Cortina : Palette ki tek mat far , gözün damarlı görünümünü çok güzel bir şekilde kapatıyor.

 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

